Skip to main content

Hallo sinds vanmiddag komt er geen email meer binnen op mijn mobiel

Wel in kpn webmail hoe kan dit

*admin: afgesplitst

Welke mail app gebruik je op jouw telefoon?


Heb samsung post van ik staat er rode applicatie met envelopje


Samsung email


Krijg je wel een foutmelding te zien?


Nee hij probeert te synchroniseren maar de mail komt niet binnen


Als je dat mailaccount o.b.v. imap hebt opgezet dan kan je het account het beste even verwijderen en opnieuw opzetten.


Ik ontvang geen inkomende mails op mijn Galaxy s 10 en als ik wil surfen krijg ik de melding “ Deze site is niet bereikbaar.

Ik heb windows 10


Krijg  sinds gisteren  een beveiligings fout op mijn kpn mail adres kan geen mail  meer ophalen wat kan ik daar aan doen?


Ik heb hetzelfde problemen; kan op mijn mobiel geen email meer ontvangen / synchroniseren.


Goedendag, 

 

Sinds gisteren krijg ik op mijn Iphone de melding dat de serveridentiteit niet kan worden gecontroleerd van de KPN mail. 

Het probleem blijkt een niet vertrouwd certificaat dat niet geldig was voor 22/03/2021. Blijf continu in dezelfde loop zitten. 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Grt. Albert


op dit moment ververst mijn mailserver niet meer en krijg ik geen sms'jes binnen. Is er een storing?

 


Mijn mail ververst ook niet zo lijkt het... en ik zie meerdere topics met problemen bij mail. Het lijkt erop dat ze vannacht een stagiaire het SSL certificaat hebben laten vervangen ofzo.…

 


Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteravond,

Serveridentiteit niet gecontroleerd, telefoon blijft in een loop door deze melding.

Gr. Bennie


Ook ik heb hetzelfde probleem op mijn mobiele telefoon. Ben benieuwd naar de oplossing


Heel benieuwd naar de oplossing van dit probleem dat speelt sinds gisteravond


Sinds gisteren krijg ik constant een bericht op mijn telefoon dat de serveridentiteit niet kan worden geverifieerd. Erg irritant en dat terwijl ik zelf niet gewijzigd heb. Zelf bij aan aanzetten van de telefoon, dus niet eens als ik de mail bekijk, komt telkens deze melding in beeld.

De melding geeft aan “De identiteit van 'pop.kpnmail.nl’ kan niet worden geverifieerd.

Klik ik dan op details van het certificaat dan geeft die aan imap.kpnmail.nl verstrekt door Sectigo RSA domain Validation Secure Server CA.

Ik sta niet op de blacklist.

Heb inmiddels mijn mail eraf gegooid, maar krijg nog steeds de melding.

Is er sinds gisteren iets gewijzigd?


Dag allen, 

Ik heb al jullie berichten even samengevoegd. Het lijkt allemaal om hetzelfde te gaan. Allemaal problemen met mail op telefoon of tablet. Webmail werkt wel, alleen niet via de apps op telefoon of tablet? Lijkt een beetje onduidelijk waar het vandaan komt. Mogelijk te maken met de webviewer update.  Ook zijn er maar een paar meldingen. Speelt het nog steeds? 

Zo ja, kun je dan jouw profiel voorzien van welk apparaat, welk besturingssysteem, welke app en welk e-mailadres. Dan gaan wij er naar kijken. 


Het ssl certifcaat voor imap.kpnmail.nl eergisteren vernieuwd is maar het ssl certificaat voor pop.kpnmail.nl is nog niet vernieuwd en die zal over twee maanden verlopen. :confounded:

 


Bij IMAP is ook wat aan de hand. Laatste synchronisatie is van gister.


Dit heeft mogelijk te maken met de webview app.

 

Update de alle apps via de Playstore.

 

https://tweakers.net/nieuws/179582/google-bevestigt-dat-android-apps-crashen-door-probleem-system-webview.html 


Ik gebruik de Samsung mail app. En die crasht niet.


Bij IMAP is ook wat aan de hand. Laatste synchronisatie is van gister.

Ik ervaar geen problemen met IMAP. De mails van vandaag zijn ook allemaal netjes gesynchroniseerd.


Is dit issue ondertussen verholpen?


  

Dit heeft mogelijk te maken met de webview app.

Update de alle apps via de Playstore.

https://tweakers.net/nieuws/179582/google-bevestigt-dat-android-apps-crashen-door-probleem-system-webview.html 

We zien op het moment geen problemen aan onze kant. Het lijkt toch echt te maken te hebben met de issues rondom de Android systeemapp System WebView. Dit is een systeemonderdeel die gebruikt wordt door andere apps om webcontent te kunnen laten zien in de app. Hierdoor kan de app waar je problemen mee hebt helemaal crashen, of alleen bepaalde delen niet laten zien/niet werkend hebben. Google heeft een update uitgebracht hiervoor. Controleer in de Play Store of je die kunt installeren. Dit is een update van System Webview naar versie 89.0.4389.105.

Als je automatische updates aan hebt staan, dan kan het zijn dat je deze update al automatisch hebt binnengekregen.


We zien op het moment geen problemen aan onze kant. Het lijkt toch echt te maken te hebben met de issues rondom de Android systeemapp System WebView.

Maar de oorzaak van het probleem is al bekend en, als het goed is, ook al verholpen.

Ik vind niet dat ik me uit moet gaan laten over de oorzaak, dat laat ik graag aan KPN over.