Skip to main content

Hallo,

Ik heb met alle tevredenheid mijn abonnement bij jullie lopen. 

Alleen nu ga ik scheiden en wil ik alvast mail overzetten naar een eigen kpn mail.

Naar alle waarschijnlijkheid houd mijn man het huidige abonnement. 

Maar als ik een nieuwe mail ga aanmaken wil ik deze ter zijner tijd wel kunnen meenemen naar mijn eigen abonnement zonder weer een nieuw mail adres aan te moeten maken. 

Kan dat.

Groetjes 

Yvonne

Beste Yvonne,

Dit kan. Maar er zijn wat haken en ogen. Het beste is om even contact op te nemen met de klantenservice. Deze kunnen in hun systemen u beter verder helpen. 

Groet


Goedenavond @YvonnevdBerg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Vanuit KPN is het mogelijk om e-mailadressen te verplaatsen van het ene account naar het andere account. Dus op het moment dat jij, op een ander adres, ook een KPN internet abonnement neemt zit hier standaard een KPN mailadres bij. Daar kunnen wij de e-mailadressen die je nu gebruikt onder plaatsen. Dit gaat om aliassen, e-mailadressen die onder een overkoepelend hoofd e-mailaccount hangen.

Zijn jouw e-mailadressen hoofd e-mailaccounts op dit moment? Dan is het proces iets lastiger.. Dan moet je het e-mailadres laten verwijderen onder het huidige abonnement, het e-mailadres komt dan in een bewaring (dan kan niemand het e-mailadres in gebruik nemen de komende 2 maanden). Die bewaring kunnen wij er dan weer afhalen, zodat jij het e-mailadres opnieuw kan aanmaken onder jouw abonnement. Dat kan ter zijner tijd dan vast wel geregeld worden!

Er is dus een verschil tussen een e-mailaccount en e-mailadres.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Goedenavond @YvonnevdBerg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Vanuit KPN is het mogelijk om e-mailadressen te verplaatsen van het ene account naar het andere account. Dus op het moment dat jij, op een ander adres, ook een KPN internet abonnement neemt zit hier standaard een KPN mailadres bij. Daar kunnen wij de e-mailadressen die je nu gebruikt onder plaatsen. Dit gaat om aliassen, e-mailadressen die onder een overkoepelend hoofd e-mailaccount hangen.

Zijn jouw e-mailadressen hoofd e-mailaccounts op dit moment? Dan is het proces iets lastiger.. Dan moet je het e-mailadres laten verwijderen onder het huidige abonnement, het e-mailadres komt dan in een bewaring (dan kan niemand het e-mailadres in gebruik nemen de komende 2 maanden). Die bewaring kunnen wij er dan weer afhalen, zodat jij het e-mailadres opnieuw kan aanmaken onder jouw abonnement. Dat kan ter zijner tijd dan vast wel geregeld worden!

Er is dus een verschil tussen een e-mailaccount en e-mailadres.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

 

Ik ga hier naar kijken. Top dat er mogelijkheden zijn.


Reageer