extra e-mailadres loskoppelen en er een eigen e-mailaccount van maken
Wil je dat emailaccount aan het hetzelfde KPN abonnement hangen of aan een ander KPN abonnement (+ klantnummer) ?
E-mailaccount aan hetzelfde abonnement hangen:
De simpelste manier is om een nieuw “xxx@kpnmail.nl” (naam (“xxx”) maakt niet uit) account aan te maken. Daarna laat je dat extra emailadres verplaatsen naar dat nieuwe emailaccount. Vul jouw profiel hier op het forum volledig in en vermeld bij “Opmerkingen” welk emailadres moet worden verplaatst en naar welk (nieuw) emailaccount. Plaats daarna hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator die dat verplaatsen kan uitvoeren.
Je kunt ook met de KPN klantenservice ( 0800 - 0402 ) bellen als je haast hebt.
Hallo
Hallo
bedankt voor de reacties, ik ga de reactie van JanD proberen.
Hallo
Ja, dat snap ik. Ik kan ook lezen. Maar mogelijk is er een probleem. Beschouwt de KPN software dit als een verplaatsing van een bestaand emailadres of als de creatie van een nieuw emailaccount ? Denk eraan: De creatie van een nieuw email-account kan alleen nog maar met het domein “@kpnmail.nl".
Eindigt dat emailadres van
Hallo
Vermelding van een IBAN is alleen nodig als het emailadres van of naar een ander abonnement moet worden verplaatst.
Vermelding van een IBAN is alleen nodig als het emailadres van of naar een ander abonnement moet worden verplaatst.
Het moderatieteam wil in het profiel o.a. altijd de IBAN voor de juiste accountgegevens
Omdat
We moeten gewoon even afwachten wat de reacties zijn …………………...
Nu graag nog een reactie van
Ik heb het profiel ingevuld, er waren veel vakjes om in te vullen maar geen vakje voor mijn IBAN.
Ik heb het profiel ingevuld, er waren veel vakjes om in te vullen maar geen vakje voor mijn IBAN.
Hallo
Hoi
Als ik dan het e-mailadres eraf hebt gegooid kun je hier zelf weer een mailbox van maken via MijnKPN.
Zal ik dat doen voor je?
Hallo
En dan moet je natuurlijk ook de “reservering” van dat emailadres afhalen.
Je kunt dat emailadres opnieuw gebruiken direkt nadat
Maar dan loop je tegen hetzelfde probleem aan als eerder hierboven genoemd. Je kunt van dat ene emailadres alleen een mailbox maken als dat ene emailadres eindigt op “@kpnmail.nl”. Anders moet je een “….@kpnmail.nl’ mailbox aanmaken en daar dat ene emailadres aanhangen als een (email-)alias.
Ik zelf heb dezelfde situatie. Ik heb een “@hetnet.nl” emailadres en dat hangt aan een “@kpnmail.nl” mailbox.
Het kan nog simpeler. Maak een nieuwe ("@kpnmail.nl") mailbox aan en vraag daarna aan
Ik heb alle e-mail adressen eindigend op @kpnmail.nl
Voor nu wacht ik even op
In dat geval moet je inderdaad even wachten totdat
Hallo
Hallo,
Ik wil jullie,
Het e-mailadres is losgekoppeld en het nieuwe account is aangemaakt en getest.
Als ik weer een probleem/uitdaging heb zal ik niet aarzelen deze met jullie te delen.
Bedankt.
Met vriendelijke groet,
Graag gedaan! :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.