Skip to main content
Beantwoord

Extra emailadres

• March 28, 2019
  • 4 reacties
  • 255 keer bekeken

voor mijn vrouw wil ik een apart emailadres aanmaken maar tot dusver lukt mij dat niet

Beste antwoord door Vikash van KPN

Goedemiddag @Mike44. Welkom op het forum van KPN. Wat vervelend dat het nog niet gelukt is om een apart e-mailadres aan te maken voor jouw vrouw. Je kan een nieuw e-mailadres aanmaken in Mijn KPN. Op deze pagina kan je bekijken hoe je een e-mailadres kan aanmaken. Mocht je nog verdere uitleg nodig hebben, dan hoor ik het graag van je. Laat je mij weten of het gelukt is?☺️
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2019
Goedemiddag @Mike44. Welkom op het forum van KPN. Wat vervelend dat het nog niet gelukt is om een apart e-mailadres aan te maken voor jouw vrouw. Je kan een nieuw e-mailadres aanmaken in Mijn KPN. Op deze pagina kan je bekijken hoe je een e-mailadres kan aanmaken. Mocht je nog verdere uitleg nodig hebben, dan hoor ik het graag van je. Laat je mij weten of het gelukt is?☺️

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
@Mike44 Is het inmiddels gelukt om een extra e-mailadres aan te maken?

• Auteur
  • Helper
  • April 1, 2019
voor mijn vrouw wil ik een apart emailadres aanmaken maar tot dusver lukt mij dat niet

Ja, het is gelukt, bedankt voor de info

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Wat goed om te lezen dat het gelukt is! Graag gedaan @Mike44. 🙂