Skip to main content
Antwoord

Extra mail adres aanmaken

• March 28, 2019
  • 5 reacties
  • 1555 keer bekeken

Hoe kan ik een extra mailadres aanmaken bij HetNet?

Beste antwoord door Piet van der Vooren

Dat kan via MijnKPN. Daar staat bij het aanmaken van extra mailadressen standaard 'kpnmail.nl' aangegeven, maar als je na de naam van het e-mailadres een @ zet kan je vervolgens 'hetnet.nl' intypen. 'kpnmail.nl' verdwijnt dan.

Let wel: dit geldt alleen voor e-mailaliassen. Bij e-mailaccounts is dit niet mogelijk. Daarvoor geldt altijd dat het 'kpnmail.nl' is.

Overigens kan je ook KPN-mailadressen aanmaken bij een Het Net-mailaccount.

Piet.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
Dat kan via MijnKPN. Daar staat bij het aanmaken van extra mailadressen standaard 'kpnmail.nl' aangegeven, maar als je na de naam van het e-mailadres een @ zet kan je vervolgens 'hetnet.nl' intypen. 'kpnmail.nl' verdwijnt dan.

Let wel: dit geldt alleen voor e-mailaliassen. Bij e-mailaccounts is dit niet mogelijk. Daarvoor geldt altijd dat het 'kpnmail.nl' is.

Overigens kan je ook KPN-mailadressen aanmaken bij een Het Net-mailaccount.

Piet.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 28, 2019
Als je alleen een e-mailalias wil toevoegen in een bestaand e-mailaccount, kan dat ook direct via: https://email.kpn.com . Dan is de omweg via MijnKPN niet nodig.

Succes!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 29, 2019
Goedemorgen Rolami, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen om een e-mailadres toe te voegen! Mocht je het nog na willen lezen kan je ook deze website even bezoeken, en de stappen bij langs gaan.

Heb je nog vragen of lukt iets niet, dan hoor ik het graag en help ik je alsnog verder 🙂

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 3, 2019
@Rolami, is het je inmiddels gelukt? Zo niet, dan weet je me te vinden!

• Auteur
  • Topper
  • April 19, 2019
Yes, het is gelukt.
Iedereen hartelijk dank voor jullie hulp.
Groetjes
Rob