Skip to main content

Waar kan ik de rekening downloaden van mijn vml. Telfort webmail?

Zie hem niet als product in MijnKPN?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Appe14 ,

Mogelijk kun je dit nog terugvinden in Mijn Telfort. 

Anders even contact opnemen met Telfort: https://www.telfort.nl


Euhm... u had email-only bij Telfort?


Hoi @Appe14, welkom op het forum! Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder. Heb je de facturen nog kunnen vinden?


Nog steeds geen PDF van mijn Telfort Webmail rekening kunnen downloaden.

Voorheen via Telfort, deze weg is geblokkeerd door KPN, moet naar Mijn KPN.

Daar vind ik geen webmail als product, kan hem er ook niet bijzetten, rara.

 

 


Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Thomas, Heb wat gegevens ingevuld in mijn profiel. 


Kun je de andere velden waar mogelijk ook invullen @Appe14? Je hebt nu alleen je voor en achternaam ingevuld.


Je weet nu mijn naam… vul zo weinig mogelijk gegevens in op internet.

Waarom heb je de andere gegevens nodig?


Ik heb ook je geboortedatum, postcode en huisnummer nodig om precies te weten wie je bent. Ik kan namelijk niet zoeken op naam en dat is ook niet de meest betrouwbare en veilige manier om dit te doen. (de velden waar (privé) bij staat zijn alleen inzichtelijk voor moderators.
Opzich is het goed hoor om huiverig te zijn met dergelijke dingen maar zonder deze gegevens kan ik je niet goed helpen. Je zou dan beter telefonisch contact op kunnen nemen met mijn collega's op 0800-0402.

 


Hoe kan ik mijn profiel aanvullen? Komt niet verder op die pagina?

Zie alleen mijn naam en telefoonnummer.


Gevonden: mijn postcode, huisnummer en geboortedatum (verbergen steeds) ingevuld in mijn profiel.

 


Bedankt voor je gegevens @Appe14, ik heb je de laatste 3 facturen opnieuw toegestuurd. Deze zou je dadelijk per e-mail moeten ontvangen!

Als je je abonnement koppelt op MijnKPN zou je je facturen daar ook moeten kunnen downloaden. Met een e-mail only abonnement is daar een apart “verstopt” knopje voor:
 

 


Gelukt, mijn vml. Telfort webmail, is nu gekoppeld binnen Mijn KPN, zie nu mijn rkn. staan.

En ik heb de 3 recentste rekeningen ontvangen. Fijn, dank!