Skip to main content

Ik heb een telfort email ( webmail) only abonnement. Access internet is via Fiber.nl  Dit abonn. is sinds 2020 bij KPN terecht gekomen. Hoe kan ik mijn Telfort email facturen zien?

heb t al op vele manieren geprobeerd, maar t lukt niet.

ik hoor graag van een expert.

@Coder

Lukt het om bij “MijnKPN” ( https://inloggen.kpn.com/ ) binnen te komen ? Heb je een KPN ID aangemaakt ?

Misschien moet je nog jouw abonnement koppelen ? Kies daarvoor “MijnKPN” > Producten > Product toevoegen > …………………………

De facturen moet je gewoon kunnen zien als je bij MijnKPN binnenkomt (onder “Overzicht"). Daar kun je jouw laatste facturen bekijken.


Ja een KPN account en ID zijn aangemaakt en ik kom binnen bij MijnKPN. Echter het koppelen lukt niet !

hij accepteerd niet de gegevens die ik invul! En geeft aan: "WE herkennen dit nummer niet. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan je je nummer pas koppelen vanaf de overstapdatum"

Ik vermoed dat het klantnummer hier bedoeld wordt  wat niet herkend wordt. !?

Hoe kan dit opgelost worden?

 


@Coder 

Merkwaardig.

“Nummerbehoud” is waarschijnlijk gerelateerd aan een telefoonnummer en dat is iets anders dan een klantnummer. Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je misschien onlangs verhuisd bent ?

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Als je recentelijk verhuisd bent vermeld dan bij “Opmerkingen” jouw oude adresgegevens in. Als dat gebeurt is plaats dan hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator.

(Weet iemand anders nog wat hier aan de hand kan zijn ?).


Nee, ik ben niet onlangs verhuisd.


Ik wil graag door een van jullie gebeld worden om samen de juiste info in te voeren om zo mijn telfort email only abonnement te koppelen. !!

Ik hoor graag , Coder

 


n.b. ik heb een werkend account bij KPN aangemaakt met mijn telfort email adres als account naam: n.l.   **** ( en een bijbehorend password)

Mag dat ?

 

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy


mijn telfort email account blijkt gehackt. Ik moet nu mijn password veranderen !  Ik kan niet in mijn account komen zoals boven al is aangekaard.

HELP !!!!  Help !!!!


Hoi @Coder, welkom!

 

Om even aan het eind te beginnen:

n.b. ik heb een werkend account bij KPN aangemaakt met mijn telfort email adres als account naam: n.l.   **** ( en een bijbehorend password)

Mag dat ?

Ja hoor, je kunt je KPN ID aanmaken met om het even welk e-mailadres jij wilt.

 

 

Dan, voor het koppelen van het abonnement aan je KPN ID heb je inderdaad het klantnummer nodig. Die is voor e-mail only abonnementen soms wat lastig te vinden. Vul je forumprofiel zo volledig mogelijk in en reageer hier weer als je dat gedaan hebt. Dan help ik je verder :)

 

Na het koppelen kun je dan ook het wachtwoord gaan wijzigen.


Hallo Erik,

 

Op jouw verzoek heb ik mijn profiel wederom ,  zover als voor mij mogelijk was,  bijgewerkt !! 

Hoop dat ik nu snel mijn telfort email in het KPN account kan zien en de hoog nodige aanpassingen kan uitvoeren !

Evt. kunt u mij komende week telefonisch benaderen om dit probleem op te lossen .

Ik hoor graag ,

MVg,

Coder

 

 


Hallo Erik, Kun je al met de bovenstaande info wat aan mijn probleem doen? Coder


Hoi @Coder, sorry voor de vertraging. Helaas staan er geen gegevens in je forumprofiel

Klik op deze link. Vul alle velden waar ‘privé’ achter staat in en druk op de opslaanknop. Laat hier weten als je dat gedaan hebt. 


Het probleem is al opgelost. Wel erg teleurstellend jullie vage antwoorden en zeer inefficiente  en trage ondersteuning voor mijn urgente email probleem via dit Forum !

 


Het probleem is al opgelost. Wel erg teleurstellend jullie vage antwoorden en zeer inefficiente  en trage ondersteuning voor mijn urgente email probleem via dit Forum !

 

Goed om te horen, Coder, dat het probleem opgelost is!

Het forum is inderdaad niet de optimale plek voor hulp bij urgente zaken. Daarvoor kun je nog altijd het beste telefonisch contact opnemen (0800-0402) of het proberen via onze klantingangen op Facebook en Twitter.