Skip to main content

Beste, 

 

Ik zou graag een factuur van 2016 willen, maar deze zie ik niet meer online staan. Kan iemand mij hieraan helpen? Maakt niet uit welke maand.

 

Met vriendelijke groet,
Fenja Visser

Goedemorgen @fenja, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Oef, 2016! Dat is al wel weer een tijdje geleden! Dan moet ik echt even diep gaan graven in onze systemen.. Ik kan dus niet garanderen dat ik het kan terugvinden, maar ga zeker een poging wagen.

Kan je aangeven om welk abonnement het gaat/ging? Alles-in-1, vast bellen of een mobiel abonnement? En zou je daarnaast jouw Forum profiel willen voorzien van je naam, postcode + huisnummer, klantnummer (indien deze gewijzigd is het liefst de oude) en 06-nummer (indien het om een 06-nummer gaat). Dit kan je noteren in de vakjes en bij persoonlijke opmerkingen, en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


Ik ga het aanpassen. Ik bedoel meer het contract wat in 2015 of 2016 is afgesloten. Het gaat hierbij om een mobiel abbonoment.

Het abbonoment kan ook op mijn vaders naam staan: S. Visser. 

 

Alvast bedankt! 


@fenja, bedankt voor de gegevens. Mag ik vragen waar je hem voor wil gebruiken? Hij is namelijk niet meer beschikbaar voor mij om direct om te sturen, maar hij kan op een andere manier nog wel opgevraagd worden. Ik heb je een berichtje (privé) gestuurd met waar je naar toe kan schrijven om een kopie van het contract te krijgen.


@fenja, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je mijn privébericht hebt ontvangen en die stappen hebt ondernomen? :slight_smile:


Excuus vergeten te reageren! Ik heb het ontvangen en ga ermee aan de slag!

Bedankt voor de snelle reacties! 


Reageer