Skip to main content

eind mei heb ik een los emailabonnement opgezegd en de emailaccounts gekoppleld aan mij internet/bellen abo.

de factuur van het losse abo loopt echter gewoon door. svp retourneren vanaf mei en stoppen.

Hoi @Watervlug, welkom terug. Goed dat je dit aankaart. Ik heb hiernaar gekeken en ik zie dat je in mei via het forum contact hebt opgenomen om wat mailadressen te laten verplaatsen. Daarna zou het losse e-mail only abonnement moeten komen te vervallen.

Het losse mailabonnement is op dit moment nog actief, zoals je zelf ook al merkte. Maar, belangrijker, ik zie dat er nog mailadressen onder hangen waarvan ik aanneem dat die eigenlijk al verplaatst hadden moeten worden. Je krijgt even een privébericht van me. Dan kan ik de adressen uitschrijven. Kunnen we op die manier even bepalen wat er mee moet gebeuren. En regel ik daarna eventuele overzetting, én de opzegging van het losse e-mailabonnement. 


Na privécontact zijn inmiddels alle mailadressen verplaatst naar het juiste abonnement, en is het e-mail only abonnement per heden opgezegd :)