Skip to main content
Beantwoord

Factuur e-mail Telfort niet te zien op Mijn KPN

• April 11, 2021
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Goedendag,

Ik krijg facturen voor een email adres niet te zien op KPN. Wil die wel graag hebben ivm aangifte belasting. Ik krijg alleen de normale facturen voor de mobiel te zien.

Hoe doe ik dat?

Vr gr 

N

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @Corona53. Het kan zijn dat dit Telfort e-mailadres onder een ander klantnummer staat, als dat klantnummer niet gekoppeld is aan MijnKPN is het daar niet zichtbaar. Als je weet wat het klantnummer is kan je op de Product pagina aangeven dat je niet op het thuisadres bent en de stappen daar volgen. Lukt het daarmee om dat e-mailadres te koppelen en daarmee de facturen in te zien?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2021

Welkom op het forum @Corona53. Het kan zijn dat dit Telfort e-mailadres onder een ander klantnummer staat, als dat klantnummer niet gekoppeld is aan MijnKPN is het daar niet zichtbaar. Als je weet wat het klantnummer is kan je op de Product pagina aangeven dat je niet op het thuisadres bent en de stappen daar volgen. Lukt het daarmee om dat e-mailadres te koppelen en daarmee de facturen in te zien?