Skip to main content

hallo,

 

graag zou ik de factuur in mijn mail ontvangen ik heb deze namelijk nodig voor mijn administratie en als ik elke keer moet inloggen om de factuur te downloaden dan vergeet ik het. 

zouden jullie hier naar willen kijken.

 

alvast bedankt.

 

groeten roelf

Dag @Roelf1994! Als je betaald via de automatische incasso, dan ontvang je ten alle tijden een mail met de factuur. Mocht je geen mails ontvangen, controleer dan in MijnKPN of het juiste e-mailadres bij ons bekend is. Zo niet? Pas het e-mailadres daar dan aan. De wijziging gaat in per de eerstvolgende factuur. :blush:


Hallo Lisa,

 

ik betaal inderdaad via automatisch incasso alleen ontvang geen factuur in de mail. het mail adres klopt wel in mijn account dus snap niet waar het mis gaat. zou jij hier naar kunnen kijken ?

 

groeten roelf 


Hoi! Oh huh? Dat is bijzonder. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en jouw e-mailadres heb ik nodig. Je mag je mailadres toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’.

 

 


Hallo Lisa,

 

ik betaal inderdaad via automatisch incasso alleen ontvang geen factuur in de mail. het mail adres klopt wel in mijn account dus snap niet waar het mis gaat. zou jij hier naar kunnen kijken ?

 

groeten roelf 

Het mailadres wat op de factuur staat? Komt dat ook overeen met het gewenste adres?