Skip to main content
Ik wil de factuur op een ander email adres ontvangen, hoe kan ik dat instellen ?
Ik krijg niet eens de factuur over de mail, ik wil het ook niet ;-)

Tis toch elke maand hetzelfde en als ik het wil zien ga ik naar mijn KPN.



Waarom wil jij gemaild worden?
Om die in de boekhouding te doen? Sommige mensen hebben die, een boekhouding. Dat is handig, kan je later nog eens wat terug kijken. Hoef je hier op het forum niet te zeuren over de facturen van 4 jaar terug. Wat met regelmaat van de klok gebeurt...
Hoi @Mvv19622KPNMAIL.NL. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je het contact/factuur e-mailadres wil wijzigen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!
Hoi @Mvv19622KPNMAIL.NL. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je het contact/factuur e-mailadres wil wijzigen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer