Skip to main content
@Susan_ voor mij geldt hetzelfde. Ik heb ook liever de factuur meteen in mijn mail. Die gebruik is als archief en heb daar liever direct mijn gegevens in.



Arko



*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Daar komt bij dat de factuur in mijnKPN niet alle informatie bevat. Zo worden de specificaties t.a.v. bellen en dataverbruik niet vermeld op de factuur in mijnKPN terwijl deze wel opgenomen zijn in de factuur die als bijlage in de mail verstuurd wordt/werd.
@wjb De specificaties in de factuur verdwijnen op mijnKPN toch pas na 6 maanden, ruim genoeg om ze tijdig te downloaden. Het zelf moeten halen i.p.v. het toegestuurd krijgen blijft zeker een minpunt.
Welkom @AxS! Op dit moment bieden we niet de mogelijkheid terug te gaan naar de oude situatie. Ik vind het jammer dat we geen alternatief kunnen bieden. De test om facturen alleen in MijnKPN weer te geven wordt binnenkort geëvalueerd. Op basis daarvan wordt bepaald of we dit blijven doen. We geven jouw feedback hierover door, net als de andere meldingen die we hebben ontvangen. Ik hoop dat daardoor een keuze komt om de facturen altijd via mail te ontvangen of om ze alleen in MijnKPN te bekijken.
Hoe kom ik in zo'n pilot terecht? Ik had liever gehad dat me dit gevraagd zou worden, niet een nette manier om een pilot te doen vind ik.



Arko
Hallo @AxS, in je andere topic over dit probleem geef je aan, dat je helemaal geen mailtje krijgt.

Maar ook bij deze "pilot" moet er nog steeds een mailtje binnenkomen met een verwijzing naar MijnKPN. Reageer daarom ook op het verzoek van @Marcia_ in jouw andere topic.

Reageer