Skip to main content
Beantwoord

Factuur per e-mail ontvangen

• January 10, 2019
  • 2 reacties
  • 365 keer bekeken

Dag, hoe regel je dat je je facturen gemaild krijgt?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Marina_

Goedemiddag @MD zon , Dit kan ik voor je regelen. Wil je de facturen van je mobiele abonnement en/of de facturen van je vaste diensten per e-mail ontvangen? Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat je de facturen in het vervolg per e-mail ontvangt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 11, 2019
Goedemiddag @MD zon , Dit kan ik voor je regelen. Wil je de facturen van je mobiele abonnement en/of de facturen van je vaste diensten per e-mail ontvangen? Zou je je 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat je de facturen in het vervolg per e-mail ontvangt.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • January 14, 2019
Hoi @MD zon, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!