Skip to main content

Door die rare policy dat je het spamfilter niet uit kan zetten was ik de KPN-mail spam-map  aan ‘t checken om de abusievelijk als spam geclassificeerde mail eruit te vissen (wat best veel is vind ik). Dat hun eigen factuur er vervolgens in staat  vind dan wel weer humor 😂. Maar dan zit er toch echt iets goed mis hoor !!

 

Hallo @Gompie-nr3 

 

Dat had ik gisteren ook al gemeld en het zou nu verholpen moeten zijn.

Zie mijn topic hierover: https://forum.kpn.com/e-mail-10/kpn-factuur-komt-in-spam-map-terecht-569752

 


Hoi @GeSp ,

Dank voor je reactie. OK; had ik gemist misschien. Dat nu hun eigen factuur er niet meer instaat is fijn voor de KPN, maar nog veel liever had ik de mogelijkheid het filter uit te zetten.. Mijn eigen spamfilter werkt vele maken beter en dan hoef ik niet iedere keer door die spam-map te ploegen om de vele niet spam eruit te vissen.

met vriendelijke groeten


Hoi @Gompie-nr3 

 

Een keuze daarin zou i.d.d. handiger zijn of anders een whitelist zodat bepaalde mails nooit in spam terecht komen.


inderdaad; na een vrije keuze is whitelisten (en blacklisten) wel het allerminste. Een fatsoenlijk functionerend learning mechanisme is het volgende wat mij betreft.