Hoe kan ik het mailadres voor de factuur wijzigen?
Hoi
Helaas niet gelukt; voor alle duidelijkheid het gaat om het mailadres van het factuuradres
Mijn excuses. Ik had niet goed gelezen. Dat kan ik voor jou aanpassen. Laat je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mail adres achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?
Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.
Zelfde vraag. Waar kan ik het factuur e-mailadres wijzigen?
Hoi
Stappen:
- Login op MijnKPN of open de MijnKPN app
- Klik of tik op profiel
- Wijzig de gegevens
Als het zo simpel was had ik het niet gevraagd. Want bij profiel staat het juiste emailadres. Op dat adres ontvangen ik de facturen voor de drie mobiele abonnementen maar de internetfactuur wordt door jullie naar een oud emailadres gestuurd. Dit emailadres staat nergens in mijn KPN omgeving, behalve op jullie factuur voor internet.
P.S. je antwoord stond ook al in de eerdere berichten. Toen beantwoorden en andere klant ook al dat jullie opmerking niet werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.