Skip to main content

Hoe kan ik het mailadres voor de factuur wijzigen?

Hoi @Onder de Bogen. Welkom op het KPN Forum. Als je inlogt op MijnKPN met jouw KPNID en vervolgens naar je profiel gaat, dan kan je kiezen voor ‘E-mailadres wijzigen’. Daar kan je het ingestelde e-mailadres zien en aanpassen. Ik hoor graag van je of het is gelukt!


Helaas niet gelukt; voor alle duidelijkheid het gaat om het mailadres van het factuuradres


Mijn excuses. Ik had niet goed gelezen. Dat kan ik voor jou aanpassen. Laat je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mail adres achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag. 


Zelfde vraag. Waar kan ik het factuur e-mailadres wijzigen?


Hoi @Ronald ZD. Welkom op het KPN Forum! Het factuur e-mailadres kan je wijzigen via de MijnKPN web omgeving. Dit is helaas nog niet mogelijk via de MijnKPN app. 

Stappen:

  1. Login op MijnKPN of open de MijnKPN app
  2. Klik of tik op profiel
  3. Wijzig de gegevens

Als het zo simpel was had ik het niet gevraagd. Want bij profiel staat het juiste emailadres. Op dat adres ontvangen ik de facturen voor de drie mobiele abonnementen maar de internetfactuur wordt door jullie naar een oud emailadres gestuurd. Dit emailadres  staat nergens in mijn KPN omgeving, behalve op jullie factuur voor internet.

 

P.S. je antwoord stond ook al in de eerdere berichten. Toen beantwoorden en andere klant ook al dat jullie opmerking niet werkt.


@Ronald ZD Wat jammer dat het niet is gelukt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik uitzoeken of ik het kan aanpassen vanaf deze kant. Het e-mailadres mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Je kan hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan wordt je gelijk verder geholpen.