Skip to main content

Mijn kpn factuur wordt nog steeds naar een mailadres gestuurd dat ik al vijf jaar niet meer gebruik. Hoe krijg ik dat gewijzigd?

Hallo @Johan Halverhout, welkom op het forum. Het is niet handig dat je de facturen en andere berichten vanuit ons niet ontvangt natuurlijk, ik ga met je meekijken. Om wat voor abonnement hebben we het, gaat het over een mobiel abonnement of een vaste aansluiting? Zou je jouw forumprofiel kunnen aanvullen met jouw postcode en huisnummer en als het om een mobiel abonnement gaat ook het bewuste 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen”)? Als je daarbij ook het e-mailadres invult waar je de berichten wel op wilt krijgen kan ik aan de slag. Ik hoor het graag van je.


Dag Jasper,

 

ik heb mijn profiel aangevuld.

het goede adres is *** het verkeerde adres ***  is al jaren niet meer in gebruik.

 

Admin: e-mailadressen verwijderd i.v.m. privacy


Dank voor de gegevens @Johan Halverhout, ik heb ze uit je bericht verwijderd zoals je ziet. In verband met privacy is het niet aan te raden om je e-mailadres openbaar op internet te hebben staan. Ik heb het abonnement meteen bekeken en ik zie het juiste e-mailadres daar al staan. Heb je deze zelf al kunnen wijzigen, via bijvoorbeeld de MijnKPN?