Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb een fo.nl e-mailadres. Dat werkte opeens niet meer op computer. Als ik mijn wachtwoord in wil voeren wordt het niet gepakt. Als ik mijn wachtwoord aan wil passen via Mijn KPN staat mijn e-mailadres niet in het lijstje e-mailadressen waarvan het wachtwoord opnieuw kan worden ingesteld. Ik zag wel een e-mailadres van telfort staan (wat ik nog nooit heb gebruikt). Omdat mijn fo-mailadres tot voor kort via Telfort liep heb ik het wachtwoord van dat e-mailadres maar aangepast (misschien is het wel gekoppeld). Sinds ik dat gedaan heb werkt mijn e-mail ook niet meer op mijn telefoon. Het nieuwe wachtwoord werkt ook niet. Bij mijn mail op de computer ook niet. Ik vind nergens een telefoonnummer van KPN. Waarom kan ik niet gewoon even bellen?

Vriendelijke groeten,

Eugenie Tilman 

@6000848587 :

Als je wordt overgezet naar de KPN dan krijg je een (nieuw ???) KPN account waar al jouw bestaande emaildressen/aliasen “aangehangen” worden. Verander je jouw wachtwoord voor één/dat account dan geldt dat nieuwe wachtwoord ook voor alle emailadressen/aliasen die aan dat ene account “hangen”.

Zolang jouw overgang naar de KPN nog niet volledig is afgerond moet je wel email kunnen ontvangen maar kun je geen dingen wijzigen.

Wat is jouw (nieuwe ??) account-/gebruikersnaam ? Is dat jouw “@fo.nl” gebruikersnaam of is dat een “@telfort.nl” (o.i.d.) gebruikersnaam ? Kun je terug naar de oude instellingen ? Zo ja, dan kun je proberen of je dat Telfort-emailadres (=accountnaam) kunt gebruiken als gebruikersnaam.

Wat staat er aan instructies/gegevens in de email die je van de KPN hebt gekregen ? Heb je iets aan die instructies/gegevens om dit probleem op te lossen ?


Hoi @6000848587, welkom bij ons op het forum. Bij de instellingen moet je het hele e-mailadres als gebruikersnaam gebruiken, met het bijbehorende wachtwoord. Als het daarmee niet lukt om in de Webmail in te loggen, is het wachtwoord resetten het beste inderdaad. Zou je op jouw forumprofiel kunnen aangeven om welk e-mailadres het gaat en de rest ook invullen? Dan kan ik met je meekijken naar dit adres, mogelijk is het een alias onder een ander adres. Als je na het invullen hieronder een seintje geeft weet ik dat ik mee kan kijken.


We hebben geen reactie meer van je gezien @6000848587, is het via een andere weg al gelukt? Als wij nog met je mee kunnen denken horen we het graag van je,