Skip to main content

Tot afgelopen donderdag 25-3 had ik geen problemen met het versturen en ontvangen van emails op mijn pc. Sindsdien kreeg ik geen mails meer binnen. Heb mijn account op mijn pc verwijderd en wilde deze weer opnieuw toevoegen. Krijg nu ieder keer de foutcode 0x80004005 

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @marcvandeven, lastig dat je ineens niet meer bij je mail kan. Ik help je graag op weg.

Ik neem aan dat je een e-mailadres van KPN gebruikt, klopt dat? Lukt het om in te loggen op Webmail, en lukt het vanuit daar om te verzenden en ontvangen? Wat voor e-mailprogramma gebruik je? Als ik op onderzoek uit ga naar de foutcode 0x80004005, kom ik tegen dat 't ook met je Windows versie en anti-virus programma te maken kan hebben. In dit topic geeft JanD tips en meer uitleg, ik raad je aan om dat ook even door te nemen. Ik hoor graag of je verder gekomen bent. 

 


ik kan gelukkig wel gewoon op webmail mijn mail zien en beantwoorden. mijn mailadres is een @onsbrabantnet.nl adres. Ik heb ook een @kpnmail.nl adres. Ik denk zelf dat hier ergens het probleem moet liggen, maar weet niet hoe en waar.


ik kan gelukkig wel gewoon op webmail mijn mail zien en beantwoorden. mijn mailadres is een @onsbrabantnet.nl adres. Ik heb ook een @kpnmail.nl adres. Ik denk zelf dat hier ergens het probleem moet liggen, maar weet niet hoe en waar.

Fijn dat Webmail wel werkt, dat is een goed teken (en tussentijdse oplossing). Ook voor een Onsbrabantnet e-mailadres kan je gewoon de KPN e-mailinstellingen gebruiken. Met behulp van voorgaande link kan je de instellingen van Windows Mail nakijken en eventueel opnieuw instellen. Het is belangrijk dat je er zeker van bent dat je de juiste instellingen gebruikt. Daarnaast raad ik je ook aan om het voorgaande topic dat ik meestuurde door te nemen, dat gaat specifiek over deze foutmelding.