Skip to main content

Bij mij doet Outlook het prima op de laptop, maar niet meer op de Android smartphone. Alles al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar steeds de foutcode 2400. Uren aan de telefoon gehangen met KPN en met Microsoft, maar nog geen oplossing. Word er moedeloos van. Heb de mail, maar ook de agenda op mijn telefoon  hard nodig. Uiteindelijk maar een goede (en dure) nieuwe Motorola Edge 40 pro gekocht om te kijken of het daar in kan zitten. Geeft echter precies hetzelfde resultaat: weer een foutmelding.

Help!!!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Hans Berends. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt. Helaas hebben we geen online handleiding om het e-mail adres in te stellen op een Motorola Edge 40, maar wel voor de Edge 30. Ik verwacht dat het er een beetje hetzelfde uitziet op jouw toestel. Ik hoop dat het lukt met deze handleiding. 


Dag Vikash. Dank voor de suggestie, maar ik ben er inmiddels al uit. Dankzij fantastische ondersteuning van een van de adviseurs van KPN. Heb via een heel andere weg (ik weet zelf al niet eens meer precies hoe) toch zonder problemen een account toe kunnen voegen.