Skip to main content
sta niet op de blacklist maar kan geen email meer verzenden.

Foutcode 550.5.7.1

weet een oplossing?
Hoi Aliza, welkom op het forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Heb je op deze pagina gecontroleerd of het e-mail adres niet op de blacklist staan? Zou je je naam, postcode, huisnummer en email adres achter willen laten op het KPN Forum profiel. Dan kan ik het voor je nakijken. Je geeft aan dat je foutcode 550.5.7.1 te zien krijgt. Staan er nog iets achter deze foutcode 550.5.7.1? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
********





*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
********

Hallo.

is niet zo verstandig om hier op het Forum al je gegevens te plaatsen!

Doe dit in je profiel kenmerken, en vraag Moderator om deze te verwijderen in je reactie.







*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Jij gevraagd
Hoe moet verwijderen
@aliza018 Ik heb je gegevens verwijderd uit het bericht. Ik heb gekeken of het e-mailadres (dat je hebt doorgegeven) geblokkeerd is. Daarom krijg je op dit moment deze foutmelding te zien. In de afbeelding hieronder zie je dat het gebruikersnaam op dit moment geblokkeerd is door de KPN AbuseDesk.

Voor meer informatie over deze blokkade kan je via e-mail contact opnemen met de KPN Abusedesk (abuse@kpn.com). Zij kunnen jou verder helpen en de blokkade weer verwijderen. Laat je ons weten of het gelukt is?
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord.

Reageer