Skip to main content

ik krijg een melding op m,n pc van een foutcode ox800cccoe met de vermelding contact op te nemen met provider hier ben ik al dagen mee bezig maar zonder resultaat  de digitale schat is een ramp heb langzaam de neus vol van kpn ik heb het idee als het abonement afgesloten word je aan je lot overgelaten zonder hulp van kpn  diep en diep treurig

Hallo @g.v.l, welkom op het KPN forum. Goed dat je de community een vraag stelt. Hier hebben we veel deskundigen die jou kunnen helpen het probleem op te lossen. We willen je zeker niet aan je lot over laten. Daarom gaan we ons best doen.

Waar krijg je de foutmelding precies te zien?  Als ik het aan de welbekende zoekmachine vraag, komt dit het meest overeen:

0x800CCC0E
Als je deze melding krijgt dan word de uitgaande e-mail door jouw toegangsprovider geblokkeerd. Je lost dit op door in de instellingen voor serverpoort 587 te kiezen bij de uitgaande e-mailserver.

Klopt het dat je problemen ervaart met je mailprogramma? Outlook o.i.d. De kans is groot dat de serverpoort niet klopt. Zou je de mailinstellingen willen controleren? Hoe stel ik e-mail in voor Windows, Outlook of Apple? helpt je daarbij. Laat je weten of het is gelukt? :)


Hey @g.v.l, ik sta voor je klaar om te helpen. Of is het inmiddels gelukt om van de foutmelding af te komen? Ik hoor graag van je :) 


Hoi @g.v.l, helaas hebben we je niet meer terug gezien hier op het forum. Ik ga er vanuit dat het probleem is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze hier gerust. We komen dan spoedig bij je terug. Â