Skip to main content

KPN factureert 3x Fox Sport op mijn factuur van KPN Compleet.
De factuur voor Internet mag ik overleggen aan mijn werkgever (in het buitenland). KPN “kan” de foutieve facturatie niet corrigeren en mij een juiste factuur overleggen om in te dienen. De persoon welke ik hierover sprak was goed geïnstrueerd want hij bleef het bandje afspelen van kan niet em bij volgende factuur wordt het gecorrigeerd. Men begrijpt niet dat mensen hun facturen moeten overleggen aan de werkgever in deze tijden van Corona en dat er terecht scherp naar de facturen gekeken wordt door een werkgever.

Het niet “kunnen” corrigeren van een factuur is m.i. een gotspe. Iedere organisatie kan dat. Zelfs mijn bedrijf. Het is het niet willen en het klantje treiteren lijkt te prefereren. Zie de logge procedures om ook maar “iets” te kunnen wijzigen, laat staan te eindigen.

KPN doe wat je moet doen! Ziggo en T-mobile kloppen heel  hard op de deur. Zij springen graag in het gat welke jullie laten vallen.

Hoi @Jacco B . Welkom op het forum.

Zonder jouw case inhoudelijk gezien te hebben kan ik je (helaas) mededelen dat een factuur corrigeren geen optie is. 

Het enige wat wij kunnen is, als er een fout is gemaakt, deze op een volgende factuur corrigeren. De collega heeft dus gelijk.

Ik begrijp uit je verhaal dat de correctie al in werking is gezet? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!