Skip to main content

klantnummer ******* . Dit abonnement is al jaren geleden opgezegd en ik ontdek nu dat er maandelijks een bedrag van mijn rekening wordt afgeschreven van 7,12 per maand wegens email extra. Het vermelde mailadres (hetnet) is al jaren niet meer in gebruik ivm andere provider. Verzoek om correctie in deze en de teveel betaalde gelden conform de wettelijke  termijn terug te betalen. Heb gepoogd om via chat dit te regelen doch zonder resultaat;  contact wordt diverse malen verbroken, , doorverwezen en daarna vindt er geen connectie meer plaats.

Verzoek om dit per omgaande administratief te verwerken.

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Hoi @Heurj, welkom op het forum! Je bent hier aan het goede adres. Dank alvast voor het klantnummer. Wil je, ter verificatie, je forumprofiel verder invullen met naam en adres, en graag ook het e-mailadres waar het om gaat. Die mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Als je hier laat weten als je dit gedaan hebt, zorg ik voor de opzegging.


Je hebt niet meer gereageerd, Heurj, dan ga ik er van uit dat je dit inmiddels hebt geregeld. mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog.