Skip to main content

Vanuit gmail verstuur ik regelmatig mail naar KPN mailadressen voor het verkopen van muziek platen. Nu is het probleem dat de spam filter van KPN mijn mailadres lijkt te blokkeren.

Mijn emailadres is *************

Hoe is dit op te lossen?

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 

@VRAD

Gebruik je een VPN ? Dat is vaak een goed recept om jou als een spammer aan te merken. Kun je email versturen zonder de VPN ? Is er een ander herkenbaar patroon bij het versturen van email (bijv. bijlages) ?


Staat er nog meer in de mail dan enkel Foutmelding 550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected. ?


Er word geen gebruik gemaakt van een VPN, het lijkt ook alleen bij adressen onder de naam van KPN te gebeuren.

Verder krijg ik niet heel veel informatie te zien bij de melding. Maast de Foutmelding 550 5.7.1 5.0.0 Mail rejected. melding zie ik het volgende;

Bericht geblokkeerd

Je bericht aan mailadres is geblokkeerd. Bekijk de onderstaande technische details voor meer informatie.

En wat staat daaronder?


De reactie van de externe server was:

550 5.7.1 Mail rejected.


Hallo @VRAD 

Een bounce bericht met 550 5.7.1 Mail rejected duidt inderdaad meestal op een blokkering doordat het KPN spamfilter de mail van de verzender beoordeelt als “zeker spam”.

Neem contact op met KPN Abuse, de beheerder van het spamfilter. Die afdeling kan dit onderzoeken en waar mogelijk het spamfilter bijsturen. Ze zijn bereikbaar via e-mail:  abuse@kpn.com 


Reageer