Skip to main content

sinds kort kan ik via mijn mobiele hotspot/ of op ander netwerk dan KPN geen email meer versturen. 550.7.5.1 foutmelding. Emailadres is niet geblokkeerd en settings staan ook goed. Wat is er aan de hand?

Ik heb het nu weer geprobeerd. Onder dezelfde omstandigheden als in mijn vorig bericht, waarin ik schreef dat het fout ging. 

Nu gaat alles goed!! Niets veranderd!

Ik kan er geen peil op trekken. 

Nogmaals, KPN, wat is hier aan de hand?


@Lente25 wat ik je wil aanraden is eerst kijken of als je mail nog op de webmail staat. Als je daar je volledige archief hebt, verwijder dan het account uit Outlook 2010. Volg daarna de stappen op onze hulppagina voor e-mail om het account helemaal opnieuw in te stellen. Maak daarbij gebruik van IMAP instellingen.

Als dat niet helpt is het aan te raden een programma te kiezen dat wel nog ondersteuning krijgt. Soms het even wennen met hoe alles eruit ziet. Maar in de basis worden natuurlijk alle programma's gebruikt om gebruiksvriendelijk te zijn.

@MinneH ik kan je niet vertellen waarom alles het weer doet zonder dat je iets veranderd hebt. Maar het kan, zoals @GeSp zegt, te maken hebben met dat Outlook 2010 niet ondersteund wordt. Ik zou je daarom hetzeflde advies willen geven als ik hierboven @Lente25 heb gegeven. 


 

@MinneH ik kan je niet vertellen waarom alles het weer doet zonder dat je iets veranderd hebt. Maar het kan, zoals @GeSp zegt, te maken hebben met dat Outlook 2010 niet ondersteund wordt. Ik zou je daarom hetzeflde advies willen geven als ik hierboven @Lente25 heb gegeven. 

@Bram_ Dit heeft niks met Outlook 2010 te maken. Ik stuur een mail vanaf mijn telefoon met de Android mail app. Via Wifi gaat het goed, als ik Wifi uitzet en via 4G verstuur ging het soms fout (met de foutmelding die hierboven is gemeld), soms gaat het goed. Net weer geprobeerd, nu gaat het goed.

Â