Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij e-mail

• May 20, 2020
  • 2 reacties
  • 788 keer bekeken

Ik krijg wanneer ik diverse emailadressen mail de volgende foutmeldingen: 

550 5.0.0 Mail rejected of

Serverfout: 501 5.1.3 Bad recipient address syntax

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @hutch70, we zijn door de drukte minder snel dan we zouden willen, sorry hiervoor. 

Ik begrijp dat je een foutmelding te zien krijgt op meerdere e-mailadressen. Hoe staat het er nu voor, merk je dit nog steeds of is het intussen opgelost? Als het nog speelt, help ik je graag met zoeken naar de oplossing. Gebruik je kpnmail e-mailadressen, waarop je deze foutmelding te zien krijgt? En welk e-mailprogramma gebruik je? Werkt de mail wel goed als je inlogt op Webmail?

Ik hoor het graag van je, ook als het opgelost is of als je vragen hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @hutch70, we zijn door de drukte minder snel dan we zouden willen, sorry hiervoor. 

Ik begrijp dat je een foutmelding te zien krijgt op meerdere e-mailadressen. Hoe staat het er nu voor, merk je dit nog steeds of is het intussen opgelost? Als het nog speelt, help ik je graag met zoeken naar de oplossing. Gebruik je kpnmail e-mailadressen, waarop je deze foutmelding te zien krijgt? En welk e-mailprogramma gebruik je? Werkt de mail wel goed als je inlogt op Webmail?

Ik hoor het graag van je, ook als het opgelost is of als je vragen hebt.

• Auteur
  • Topper
  • May 27, 2020

Is inmiddels opgelost