Skip to main content

Kies na inloggen met KPN ID voor thuis, vervolgens voor Producten en daarbinnen voor Thuis. Vervolgens keuze Informatie en instellingen. Wil dan wijzigen van een E-Mail account, Moet dan weer inloggen met KPN ID en krijge vervolgens onderstaande melding in rood.

 

Fout: Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPNop mijn.kpn.com. Een dag na activatie kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID.

Hi Bert, welkom hier. 

Heb jij je actieve internetabonnement al wel gekoppeld in Mijn KPN? Daar komt die melding namelijk vandaan. 


Hi Alex, ik heb volgens mij het abonnement gekoppeld. Ik beschik over een mobiel abonnement en over Thuis Hussel. Beide zie ik, als in met mijn KPN-ID inlog, in mijn overzicht Producten. Ik zou niet weten of ik een apart internetabonnement heb en als dat zo is, hoe te koppelen. In Hussel zit toch TV en internet?


Zou jij willen proberen om onder producten je Hussel abonnement te ontkoppelen en daarna weer toe te voegen?


Alex,Heb ik vanochtend, na antwoord aan jou te hebben gegeven, al gedaan. En nu werkt het. Top


Alex,Heb ik vanochtend, na antwoord aan jou te hebben gegeven, al gedaan. En nu werkt het. Top

Top, fijn om te horen!