Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij Gmail

  • 6 September 2024
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Van Onderwerp Ontvangen Grootte

Foutmelding: 
Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ...@gmail.com rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ...@gmail.com Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Ik verzoek de internetprovider KPN dit op te lossen

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Van Onderwerp Ontvangen Grootte

Foutmelding: 
Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ….@gmail.com... rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ….@gmail.com. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Ik verzoek de internetprovider KPN dit op te lossen

 

Hallo @janrit041 

 

Je bent blijkbaar dol op spam aangezien je jouw e-mailadres op een openbaar forum neerzet, verwijder je e-mailadres, dat kan tot 1 uur na plaatsing via de 3 puntjes rechts onderin bij je post.

Dit is een gmail probleem, je moet dus eigenlijk daar contact mee opnemen, dat is in dit geval de serverbeheerder.

Die foutmelding geeft meestal aan dat je inloggegevens niet kloppen, kan je nog wel via de webmail van gmail inloggen?


Foutmelding: 
Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ...@gmail.com rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ...@gmail.com Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

Ik verzoek de internetprovider KPN dit op te lossen

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Heb je al @GeSp zijn reactie gelezen, @janrit041 ?


@janrit041

In welk emailprogramma treedt deze fout op ? In bijv. Outlook of in de KPN webmail ? Treedt deze fout op op jouw smartphone ?


Gmail ondersteunt de benodigde authenticatie niet. Je kunt dus een kpn mail account daar niet meer in POP gebruiken. 

 

Zelf ook last van. Ik gebruik nu 

http://webmail.kpnmail.nl

 


Gmail ondersteunt de benodigde authenticatie niet. Je kunt dus een kpn mail account daar niet meer in POP gebruiken. 

...

Wat heeft dat te maken met het probleem van @janrit041 ?

Hij heeft het alleen over een Gmail account waarvan de synchronisatie gestopt is in Outlook (dat is wat die foutmelding aangeeft).
Ik zie de relatie niet met het niet (meer) kunnen toevoegen van een KPN account in de webmail van Gmail.


Reageer