Skip to main content

Ik heb een extra account aangemaakt een wil hieronder een email adres aanmaken.

Nu krijg ik steeds de melding: De e-mailadressen konden niet opgeslagen worden. E-mailadres xxxxxxxxxxxxxx is niet beschikbaar.

Wat gaat hier fout?

Hallo @ArnoldC 

 

Het gaat niet fout, die melding betekent dat het e-mailadres al door iemand in gebruik is.


Hmm, lijkt me niet. Ik heb deze eerder vandaag aangemaakt maar onder een verkeerde account. Dit lukte gewoon, dus het e-mail adres bestond niet.

Dus deze verwijderd en onder een ander account aangemaakt en toen kreeg ik deze melding.


Dat schreef je er niet bij, je hebt hem dus zelf al in gebruik (gehad), als je hem verwijderd wordt dat e-mailadres 3 maanden gereserveerd voor het opnieuw gebruikt kan worden.

Je kan die reservering er via de klantenservice 0800-0402 (ma t/vr 08:00 t/m 18:00 en za 08:00 t/m 17:00) af laten halen.

Een KPN moderator kan dat ook doen, dan moet je jouw forumprofiel invullen en daarin vermelden om welk e-mailadres het gaat, het kan even duren voor je topic aan de beurt is.


Oké, dank voor de info.

ik zal morgen contact opnemen met de klantenservice. 


Goedemorgen @ArnoldC en welkom hier op ons forum :)

Oké, dank voor de info.

ik zal morgen contact opnemen met de klantenservice. 

Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice en zo ja, heeft dit tot het gewenste resultaat geleid?


Nee nog niet


Nee nog niet

Ik neem aan dat je hier inmiddels contact over hebt gehad @ArnoldC?
Mocht het op de een of andere manier niet lukken dan kan ik dit ook voor je regelen. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Hi Janz, ik heb inmiddels contact gehad en het is opgelost.


Hi Janz, ik heb inmiddels contact gehad en het is opgelost.

Goed om te lezen @ArnoldC en ook bedankt dat je dit nog even hebt laten weten!