Skip to main content

Ik kan ineens niet meer email verzenden. Ik krijg wel een foutmelding maar KPN kan mij niet verder helpen Is er iemand die dat wel kan? Wie kan mij helpen om weer gewoon berichten te verzenden? Graag telefonisch als dat kan. Dank alvast! Groet, Wijnand

Hallo @Wijnand Bruin , gebruik je de webmail van KPN of een eigen mailprogramma?

 


Hoi Jan, Webmail van KPN


Of bedoel je Outlook?


Beste @Wijnand Bruin,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met email, op deze pagina (laptop / PC) wordt je stapsgewijs geholpen zodat je mailprogramma weer werkt.

Mocht je ook een smartphone en tablet hebben dan heb ik deze pagina voor jou om email in te stellen.


@Dennis Schreve Ik ga het morgen proberen want dit is knap lastig. Ik krijg wel een raar bericht: Unable tor relay without authentication. Weet jij wat dit betekent?


@Dennis SchreveIk ga het morgen proberen want dit is knap lastig. Ik krijg wel een raar bericht: Unable tor relay without authentication. Weet jij wat dit betekent?

Niet zo 1, 2, 3, in het Nederlands vertaald zegt ie:

Relay niet mogelijk zonder authenticatie. Zal wat forumcollega’s vragen. 😉


Hallo @Wijnand Bruin  Staat er nog meer in die foutmelding?

Mogelijk iets als “550 5.7.1 unable to relay without authentication“ ?

Welke instellingen zoals poorten en e-mailservers gebruik je?
Vergeet je niet deze velden in te vullen?

Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

Gaat het om een mail adres met @kpnmail.nl of gebruik je één van de vele andere domeinen die onder KPN vallen? Kijk dan eens hier: Hoe stel ik e-mail in op laptop of PC | KPN , daar staan de instellingen voor de meest gebruikte e-mail programma's.


Kijk dan eens hier: Hoe stel ik e-mail in op laptop of PC | KPN , daar staan de instellingen voor de meest gebruikte e-mail programma's.

@RBxx die had ik ook al gegeven:

Beste @Wijnand Bruin,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met email, op deze pagina (laptop / PC) wordt je stapsgewijs geholpen zodat je mailprogramma weer werkt.

Mocht je ook een smartphone en tablet hebben dan heb ik deze pagina voor jou om email in te stellen.

😂😜


Dat klopt @Dennis Schreve , maar met mijn vragen probeer ik ook wat dieper te graven naar de oorzaak. :wink:  Het heeft gewerkt en “ineens niet meer".


Dat klopt @Dennis Schreve , maar met mijn vragen probeer ik ook wat dieper te graven naar de oorzaak. :wink:  Het heeft gewerkt en “ineens niet meer".

Klopt het heeft inderdaad gewerkt, maar waar zit die kink in de kabel? 🤔 Ach een nachtje slapen, dan is onze bovenkamer ook weer fris om te denken. 😁😉


Hi @Wijnand Bruin, ben je wat opgeschoten met de hulp die vanuit de andere forumgebruikers is aangeboden? We horen graag van je hoe het er nu voor staat met de mail!


Hallo allemaal! Probleem is opgelost. Zat 'm in de instellingen. In deze situatie buiten dit forum om. Een kennis heeft via TeamViewer alle instellingen weer goed gezet en daarmee is het probleem opgelost.:grinning:  Dank voor jullie reacties! Groet, Wijnand


Helemaal top dat het op is gelost! 

Bedankt ook dat je nog even laat weten dat alles weer in orde is :blush:


Hallo allemaal! Probleem is opgelost. Zat 'm in de instellingen. In deze situatie buiten dit forum om. Een kennis heeft via TeamViewer alle instellingen weer goed gezet en daarmee is het probleem opgelost.:grinning:  Dank voor jullie reacties! Groet, Wijnand

Wat fijn dat het is opgelost @Wijnand Bruin, handig is dat TeamViewer. Ik gebruik het ook voor mensen die een probleem hebben met de instellingen. 😉