Skip to main content

Wie kan mij helpen. Ik krijg sinds vanmiddag ineens de melding Server-identiteit niet gecontroleerd. Ik krijg ook geen mail meer binnen. Wat moet ik doen om dit te verhelpen? Er is niets veranderd ofzo. Is er een storing  misschien?

Als ik op details klik zie ik dit staan

 

 


Hallo @Siboho 

 

KPN is veranderd van certificaatleverancier, normaal zou het gewoon moeten werken.

Zijn je iPhone en iPad helemaal bij met updates?

Een simpele herstart van de iPhone/iPad wil het probleem ook vaak verhelpen.


@GeSp ja, ze zijn allebei up to date. Tenminste, de allernieuwste update 16.4 heb ik nog niet uitgevoerd. 


Hi @GeSp ik heb zowel de iPad als de iPhone opnieuw opgestart maar krijg helaas bij allebei weer dezelfde melding. Heb je nog een optie misschien? Ik weet hier erg weinig vanaf.


@GeSp ja, ze zijn allebei up to date. Tenminste, de allernieuwste update 16.4 heb ik nog niet uitgevoerd. 

Dan zou ik toch eerst proberen op 1 van de 2 apparaten of de update naar 16.4 het probleem verhelpt.

 


@GeSp Dan ga ik dat proberen! 


Heb het geprobeerd op m’n iPhone 13, helaas niets veranderd. Moet ik contact met KPN zoeken?


Je zou KPN op 0800-0402 kunnen bellen of naar een KPN winkel gaan, je moet dan net iemand treffen die weet hoe je dat kan oplossen.

Ik denk dat je meer kans maakt bij Apple Support, dat is ook een gratis nummer: 0800-0201581
Die moeten zeker weten hoe je dit probleem oplost lijkt mij.


@GeSp  bedankt voor al je moeite! Ik zal Apple support eens proberen.


Hi @GeSp, probleem opgelost, heb het account moeten verwijderen en vervolgens weer opnieuw aangemeld. Nu lijkt alles het weer te doen. Nogmaals bedankt dat je de moeite nam om te helpen.