Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij verzenden van e-mails

• January 11, 2026
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste antwoord door anonimus

Vanmorgen kon ik zonder dat ik iets veranderd heb weer e-mails versturen, probleem opgelost

5 reacties

JanD
Superuser
  • January 11, 2026

Berste ​@anonimus wat voor mailprogramma gebruik je en heb je authenticatie/verificatie bij SMTP wel goed ingesteld?

Kun je via de KPN webmail wèl je mail afhandelen?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • January 11, 2026

@anonimus 

Dit is een IP adres van de KPN. Afgaande op GOOGLE duidt dit op dat er ergens in Windows iets “beschadigd” is op jouw bijv. laptop. Citaat: “The Connect Error 10060 PC error occurs when a connection to a server fails, often due to network issues or corrupted system files. To resolve this error, it's essential to repair any damaged files that may be causing the problem.”

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 11, 2026

Vanmorgen kon ik zonder dat ik iets veranderd heb weer e-mails versturen, probleem opgelost

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@anonimus. Welkom op de KPN Community! Mooi dat het alweer opgelost is! Dan was het even een tijdelijke hickup waarschijnlijk. 

Mocht het toch weer voorkomen, kun je dan onderstaande vragen van JanD beantwoorden? En gaat het om een kpnmail-adres? 

Berste ​@anonimus wat voor mailprogramma gebruik je en heb je authenticatie/verificatie bij SMTP wel goed ingesteld?

Kun je via de KPN webmail wèl je mail afhandelen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2026

ik eerder laten weten dat het zendprobleem de andere dag opgelost was, dus wil geen commentaar meer geven.

Kees