Skip to main content

Mijn zus die een hele hele erge digibeet is, krijgt deze foutmelding. Wat kan ik doen om haar (op afstand) te helpen? Ze heeft een, volgens mij oudere experiabox. Ik heb haar de box laten resetten maar het helpt niet. Ik krijg wel gewoon mailtjes van haar binnen.

Graag jullie hulp.

 

Mijn advies is om het mailadres te verwijderen en opnieuw in te stellen met de hulp van deze site. Wel is het volgens mij zo dat mailtjes die nu al binnen zijn worden verwijderd aangezien hij nu met pop is ingesteld.


Hallo @JannekeVosBronkhorst

Je hebt al een goede tip gehad van @Ik_Hussel Is het gelukt om het e-mailadres te verwijderen en opnieuw in te stellen? Misschien kan en wil @Willy22 ook eens meedenken?

Weet ook dat onze klantenservice jouw zus op afstand kan helpen: met haar toestemming kan er op afstand een eenmalige sessie opgezet worden, zodat er vanaf afstand meegekeken kan worden op haar PC of laptop. Mocht dat een idee zijn, dan kan zij ons bellen.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


@JannekeVosBronkhorst 

Verander "pop.planet.nl” naar “pop.kpnmail.nl".


@JannekeVosBronkhorst

Verander "pop.planet.nl” naar “pop.kpnmail.nl".

Of in mail.kpnmail.nl