Skip to main content

Fout
Verbinding met server dovecotproxy-asd.so.kpn.org werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.

Hi @IngeborgR, welkom hier. Wat vervelend dat je niet alle mail binnen krijgt door deze foutmelding. Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, zou je dan kunnen vertellen wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Heb je bijvoorbeeld de instellingen van de mail al gecontroleerd? Ook ben ik benieuwd of het wel werkt als je inlogt in de Webmail. Ik hoor graag van je!


Hi Ron

Ik kreeg de melding bij webmail. Er was meeedere keren een mail naar mij gestuurd maar die kreeg ik niet binnen in in mijn mail op mijn MacBook. Toen ben ik op de webmail.gaan kijken en kreeg deze melding. Inmiddels heb ik de mail ontvangen en lijkt het weer te doen.


Dat is heel vreemd inderdaad. Ik ben wel blij om te lezen dat het nu weer werkt! Mocht het probleem onverhoopt weer terugkomen, trek dan gerust aan de bel. Dan gaan we verder op onderzoek uit. 


Reageer