Skip to main content

Goedendag,

Zo maar uit het niets wordt mijn mail niet meer verzonden, ontvangen is geen probleem.

Ik lees dat er een mail gestuurd kan worden naar abus@kpn.comĀ om dit probleem op te lossen

maar dat werkt helaas niet als je geen mail kan verzenden.

Kunt u mij helpen?

Ik heb een afbeelding bijgevoegd van de melding.

Ā 

M.v.g. J.Ā Terlouw

Ā 

Ā 

Ā 

@henzelmenĀ 

Gebruik je een VPN op jouw computer ? Zo ja, zet hem dan uit en probeer het opnieuw.

Kun je wel in de KPN webmail email versturen ?

Stuur een email naar abuse@kpn.comĀ om dit probleem op te lossen.


Hallo @henzelmenĀ , via de webmail moet je gewoon mail kunnen verzenden en ontvangen.

Windows Live Mail moet je niet meer willen gebruiken, wordt al jaaaaaren niet meer door MS ondersteund.

Beter, als je W10/11 gebruikt, de ingebouwde MAIL-app te gebruiken, de opvolger van LiveMail.

Ā 


Ik heb gisteren ingelogd op kpn webmail en sindsdien functioneertĀ live mail verzenden ook weer.

Ik denk dat het plaagstootjes zijn om live mail vaarwel te zeggen.
Wat dat betreft heb je wel gelijk Jan, ik moet zeker over naar een eigentijdsĀ mail appĀ maar mijn ervaring met het verleden is, is dat ik mijn (oude) mail dan niet meer kan lezen. Ik heb zoveel mail uit het verleden welkeĀ ik nog wel eens raadpleeg en dat zou dan niet meer lukken.

Ik ga mij er in verdiepen, bedank allemaal!

Dit topic mag van mij dicht.Ā 


Wat dat betreft heb je wel gelijk Jan, ik moet zeker over naar een eigentijdsĀ mail appĀ maar mijn ervaring met het verleden is, is dat ik mijn (oude) mail dan niet meer kan lezen. Ik heb zoveel mail uit het verleden welkeĀ ik nog wel eens raadpleeg en dat zou dan niet meer lukken.

Het is redelijk simpel om jouw email over te zetten naar een nieuw emailprogramma. Als je IMAP gebruikt is dat heel erg simpel. Als je alleen POP gebruikt moet je wat meer werk verzetten maar ook dan is het redelijk simpel. Indien gewenst kan ik het uitleggen.