Skip to main content
Antwoord

Foutmelding over wachtwoord bij verzenden van e-mail in Thunderbird

  • July 2, 2024
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Kan geen emails verzenden in Thunderbird , na wijzigingen in account blijft bij verzenden email steedsĀ foutmelding aangeven als ik wachtwoord invul.

Beste antwoord door WMG-N

@kajskremĀ 

Wat bedoel je met "foutmelding bij invullen wachtwoordā€ ? Kun je wat meer details geven ?

Email instellingen:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc

Klanten van de KPN moeten tegenwoordig ook, voor elk emailaccount in jouw emailprogramma, de authenticatie / verificatie opties aanvinken en invullen voor de uitgaande emailserver. Denk: extra veiligheid.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 2, 2024

@kajskremĀ 

Wat bedoel je met "foutmelding bij invullen wachtwoordā€ ? Kun je wat meer details geven ?

Email instellingen:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc

Klanten van de KPN moeten tegenwoordig ook, voor elk emailaccount in jouw emailprogramma, de authenticatie / verificatie opties aanvinken en invullen voor de uitgaande emailserver. Denk: extra veiligheid.


  • July 2, 2024

HalloĀ @kajskremĀ 

Ā 

Heb je in Thunderbird de Accountinstellingen - Uitgaande server (SMTP) zo ingesteld staan?
Deze instellingen werken bij mij (uiteraard met mijn eigen Gebruikersnaam):

Bij Gebruikersnaam moet je jouw KPN e-mailadres invullen.

Ā 

Als die instellingen goed staan en het toch niet werkt, welke foutmelding krijg je te zien bij verzenden van mail?

En wat had je gewijzigd in de accountinstellingen?