Skip to main content
Vraag

Foutmelding verplaatsen e-mail naar andere map

• May 21, 2026
  • 6 reacties
  • 37 keer bekeken

Als ik een e-mail wil verplaatsen naar Nieuwsbrieven dan krijg ik een foutmelding, Kan wel 1 mail verplaatsen, maar niet alle mails van dezelfde afzender.

6 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@500W, goed dat je hier een topic voor aanmaakt! Dit gebeurt dus alleen wanneer je alle mails wilt verplaatsen. Is dit via de webmail? 

Zo ja, gebruik je dan ook een e-mail programma of app? Bijvoorbeeld de mail app op je telefoon? 
Ik ben benieuwd of het wel lukt als je alle mails via de app naar de Nieuwsbrieven map wilt verplaatsen, en vice versa als je het nu via een mailprogramma/app probeert ben ik benieuwd of het via de webmail wel lukt. 

Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Slimmerik
  • May 24, 2026

Klopt, gebruik altijd de webmail. Sorry, helemaal vergeten om dit vermelden. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 24, 2026

Beste ​@500W en ​@Sanne van KPN zojuist even voor jullie getest, krijg dezelfde foutmelding, maar de betreffende mails zijn wel verplaatst.😉

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Geeft niks ​@500W, fijn om te weten. 😄

Beste ​@500W en ​@Sanne van KPN zojuist even voor jullie getest, krijg dezelfde foutmelding, maar de betreffende mails zijn wel verplaatst.😉

Wat super dat je dit test! Bedankt ​@JanD. 😁 Is dit bij jou ook zo ​@500W? Zijn de mails wel verplaatst ondanks dat je de foutmelding krijgt of zit er bij jou geen beweging in de mails?

• Auteur
  • Slimmerik
  • May 25, 2026

Hier is het nog steeds hetzelfde. Kan helaas nog steeds maar 1 bericht verplaatsen.

Krijg een melding met een groen vinkje dat 1 bericht is verplaatst en daarna weer de foutmelding zoals te zien is in mijn eerste bericht.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • May 25, 2026

Nieuwsbrieven is niet echt een map. Het is nog steeds dezelfde map, er is alleen een categorie toegewezen.
Bovenaan in de webmail staat een categorieknop. Deze kan je gebruiken om meerdere berichten van categorie te veranderen.