Skip to main content

Hallo.

ik krijg als ik een email verstuur het bericht Delivery status Notification. (Failure)

Delivery to the following recipiƫnt failed.

wout-elroy@kpnmail.nl

Dit e-mail adres heb ik verwijderd in mijnkpn. Is dus niet meer aanwezig.

Ook als andere naar mij mailen krijgen zij dit bericht. Zeer iritant. Wilt u dit met de grootste SPOED oplossen aub.

Hallo @WoutScharĀ , ik heb ook even een testmail naar dat adres gestuurd en krijg dezelfde melding.

Je schrijft dat je het e-mailaccount uit je MijnKPN verwijderd hebt. Dan klopt het toch dat je naar dat adres geen e-mail meer kunt sturen.

Je moet dan je relaties, familie e.d. even op de hoogte brengen dan dat e-mailadres niet meer bestaat en ze een nieuwĀ e-mailadres doorgeven.

Ā 


Beste JanD.

Nee. Ik verstuur niets met bovenstaand e-mail adres. En niemand gebruikt dat e-mail adres.

Ik heb nl een ander adres dat al 20 jaar oud is. En dan krijg ik ook deze melding. Zeer vervelend.

Ik weet niet waar dit aan licht. KPN zou dit gewoon moeten oplossen toch.Ā 


Hallo @WoutScharĀ , daar moet dan inderdaad een moderator even naar kijken als jij zelf geen e-mail verstuurt naar dat adres.

Succes.

Ā 


HalloĀ @WoutSchar , ik vermoed :thinking: dat het volgende is gebeurd.

Je hebt in MijnKPN het e-mailaccount met het hierboven genoemde e-mailadres verwijderd. Maar onbedoeld heb je daardoor tegelijk ook het (nog wel gebruikte) e-mailalias in dat account verwijderd.

De e-mailadressen staan dan nu in quarantaine (voor een paar maanden) en kunnen daar uit gehaald worden door een KPN moderator.

Zet alvast je pers. gegevens (privĆ©, alleen zichtbaar voor KPN) in jeĀ forum profiel, met de e-mail adressen in het veld Persoonlijke opmerkingen.


Hi @WoutSchar, welkom.Ā wout-elroy@kpnmail.nlĀ bestaat inderdaad niet, dus het is logisch dat je een melding krijgt zodra je daar een e-mail naartoe stuurt. Ik denk dat je een auto-forward hebt ingesteld (naarĀ wout-elroy@kpnmail.nl) op het e-mailadres dat je wel gebruikt. Zou je dat eens willen controleren in de webmail? Dat kun je vinden bij het tandwieltje rechtsboven in beeld - E-mail - Automatisch doorsturen.Ā 

Ik hoor graag van je.


Ik heb niets meer van je gehoord @WoutScharĀ dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Ga dit na kijken.

mvg

wout


Heb de instellingen aangepast. Het werkt weer.

mijn hartelijke dank voor de tip.

mvg

wout scha


Heb de instellingen aangepast. Het werkt weer.

mijn hartelijke dank voor de tip.

mvg

wout scha

Kijk, dat lees ik graag! Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom.


Jullie ook bedankt.

Mvg

Wout