Skip to main content

Beste KPN, Halverwege vandaag kan ik ineens geen mailbericht (mobiel, laptop, webmail) meer aan mezelf versturen. Krijg overal een foutmelding en ik snap niet wat het probleem is, laat staan dat ik weet hoe ik het kan oplossen.Foutmelding mobiel = De verbinding met de uitgaande server ‘smtp.kpnmail.nl’ is mislukt. Extra uitgaande e-mailservers kunnen voor e-mailaccounts worden geconfigueerd in ‘accounts en wachtwoorden’ in instellingen.Foutmelding webmail = foutmelding (4013) – zie onderstaande screenshotFoutmelding laptop = Uw e-mailbericht kan niet worden verzondend omdat uw mailserver het bericht heeft geweigerd. – zie screenshot Online zag ik bij de topic dat ik dan een bericht moest versturen naar abuse@kpn.com. Dat heb ik ook gedaan, maar krijg ‘delivery status notificaiton faillure’. Hopelijk klopt dit zo en kunnen jullie mijn probleem oplossen, die halverwege de dag is ontstaan. Raadselachtig!Ik hoop spoedig een reactie te ontvangen! 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hallo @Petra09,  heb je al bericht gehad van Abuse? Niet? Als je je gegevens aanvult in je profiel, kan @Dennis ABD er misschien ook nog naar kijken. We horen graag van je! :)


Dag Nadia,

Bedankt voor je reactie!

Dennis heeft nog niet bericht. Ik was ervan uit gegaan dat het probleem op de achtergrond door jullie was opgelost, maar dat is geloof ik nog maar de vraag als ik het goed begrijp. Net zo plotseling als het probleem is ontstaan is het ook weer ‘opgelost'.

Eerder vandaag had ik wel gekeken of ik op de blacklist sta, maar dat is niet het geval. En toen bleek ineens dat alles weer oké is. Vreemd, maar wel fijn!

Met vriendelijke groet, Petra


Dit gaat waarschijnlijk om en algemene storing aan onze kant welke het weekend gespeelt heeft. Deze is opgelost.


Dag Dennis,

Bedankt voor je reactie!  Ik had nog naar de storingen gekeken, maar die gaf op dat moment niets aan. Toch fijn dat het is opgelost!

Met vriendelijke groet, Petra


Yes, bedankt@Dennis ABD! Heel fijn dat het weer is opgelost :) 

 


Reageer