Skip to main content

Ik krijg steeds weer onderstaande foutmeldingen, waar ik behoorlijk :rage: over ben .

Weet iemand wat er aan de hand is met webmail.?

Of is dit state of the art eind 2019???

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @MSA3691, welkom op het KPN forum! Doordat het vrij druk is, is mijn reactie later dan onze bedoeling is. 

Ik snap dat je niet blij wordt van zo'n foutmelding, wat gek dat je deze juist in Webmail te zien krijgt. Vanaf wat voor apparaat gebruik je Webmail en via welke internetbrowser? Helpt het als je de cookies, tijdelijke internetbestanden en geschiedenis wist? Maakt het verschil als je, eventueel tijdelijk, het probeer met een andere browser zoals Google Chrome of Mozilla Firefox?


sorry maar ik snap niet dat installeren van Chrome of Firefox de oplossing voor het probleem kan zijn. Webmail moet gewoon werken met de standaard webbrowser die met Windows10 wordt meegeleverd!


Hoi @AndreWrdn, dat ben ik met je eens. Ik kan met de informatie die we nu hebben niet precies aanwijzen wat er mis gaat. Daarom vraag ik om het te testen met een andere browser, eventueel tijdelijk, zodat we er achter komen waar het probleem zit :slight_smile: Op die manier komen we dichter bij de oplossing.


@MSA3691 Ik hoor graag of het is gelukt, laat het ook gerust weten als je vragen hebt!