Skip to main content

Hallo, ik kan geen email meer ontvangen en verzenden vanwege foutmeldingen 0x8004210a en 0x8004210b (COM-invoegtoepassingen). Er wordt aangegeven dat dit kan liggen aan de Norton AntiSpam Outlook plugin en de Outlook Social Connector 2013. Ik zie wel dat er 36 mailberichten in de mailbox zitten maar kan ze niet in de inbox zien, op 1 na die in de spambox is beland.

Ik heb al wat rondgekeken voor tips (bijvoorbeeld Norton deïnstalleren) maar wil vermijden dat ik van de regen in de drup terecht kom. Ik was al van plan om een nieuwe computer aan te schaffen vanwege Windows 7 dat niet meer ondersteund wordt - vandaar dat ik Norton erbij gezet heb : ). Die nieuwe pc komt er nu waarschijnlijk sneller maar dacht dit probleem eerst op te lossen.

Wie heeft goede suggesties?

Ik zie het jaartal 2013 in uw bericht staan... het lijkt me het verstandigste die software überhaupt helemaal niet meer te gebruiken. Wat je kunt doen is een ander emailprogramma gebruiken wat wel bij de tijd is. Bijvoorbeeld Thunderbird. 


Dank voor je tip Nick83!


Net telefonisch contact gehad met een KPN-medewerker die me prima heeft geholpen. Via webmail heb ik nu toch inzage in mij webmail, via rubriek Nieuwsbrieven i.p.v. in de Inbox. Dit had ik niet gezien.

Ik ga z.s.m. aan het upgraden van hard- en software, tot die tijd ben ik (toch nog) benieuwd naar oplossingen i.v.m. de foutmeldingen met COM-invoegtoepassingen.

Dus als iemand daar nog tips over heeft hoor ik die graag!


Reageer