Skip to main content

Hoi beste KPN ers... ik wil van een oud freeler account af.. wat moet ik doen? Ik krijg veel spam en heb er alleen maar last van.  

Hi @Guusie!

Je kunt je Freeler account verwijderen via de instellingen van je MijKPN account.

Als je er spam op binnenkrijgt, zal je hem op dit moment ook in hebben gesteld in Outlook of een ander mailprogramma lijkt me? Als je de account daar uit verwijdert, ben je daar ook direct van af :slight_smile: Je kunt jouw type mailprogramma aanklikken om de specifieke instructies hiervoor te zien!


Hoi Maja,  dit lukt me niet. Het lijkt erop dat KPN mijn …...@freeler.nl account niet herkent. ik krijg de volgende melding:

 

E-mailadres niet herkend

Het door u opgegeven e-mailadres is bij ons niet geregistreerd als KPN ID. U dient zich eenmalig te registreren, u hebt dan direct toegang tot uw producten.

Let op!
Wachtwoord vergeten voor e-mailadres van KPN? Klik 
hier


Je hoeft niet met het Freeler mailadres in te loggen bij MijnKPN, als dat niet is waar je normaal ook mee inlogt :slight_smile: Of heb je wellicht nog niet eerder ingelogd bij MijnKPN? Is de Freeler account het enige dat je hebt lopen via KPN? Of heb je ook een internet/tv/telefonie abonnement of een email only met andere mailadressen? Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :relaxed: