Skip to main content
Antwoord

Freeler account en wachtwoord

• May 30, 2020
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik kan helaas niet meer bij mijn account Freeler. Wachtwoord ben ik vergeten. Veranderen via klantnr werkt niet omdat kpn id alleen mijn kpn adres weergeeft . ook de link inloggen via Freeler werkt niet omdat er wordt verwezen naar het kpn id

Hoe wijzig ik nu het wachtwoord ?

Alvast bedankt voor de hulp !

Beste antwoord door Susan_

@Tot ik stuur je ook even een privébericht. Het wachtwoord is aangepast, het is nu aan jou om zo snel mogelijk via deze website een eigen wachtwoord aan te maken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 7, 2020

Hi @Tot, bedankt voor jouw bericht!

Er is een mogelijkheid vanuit ons om je wachtwoord te resetten, en dan kan jij met enige instructie een nieuwe aanmaken als dat gedaan is. Hiervoor heb ik allereerst wel het Freeler mailadres nodig. Zou je deze kunnen kunnen noteren bij je persoonlijke opmerkingen in het Forum profiel? Vul daarnaast ook even je naam, postcode + huisnummer en evt. klantnummer in. Dan help ik je zo snel mogelijk verder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 7, 2020

Dank voor je bericht . Alles ingevuld . Wacht je bericht even af ! 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2020

@Tot ik stuur je ook even een privébericht. Het wachtwoord is aangepast, het is nu aan jou om zo snel mogelijk via deze website een eigen wachtwoord aan te maken!