Skip to main content

mijn email account van freeler is ook geblokkeerd. Kan ik een tijdelijk wachtwoord krijgen om door te kunnen gaan ?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Goed dat je contact opneemt, @Makoe! Ik kijk graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo,

Ik vind het nogal ingewikkeld om het niet kunnen inloggen op mijn freeler account op deze manier op te lossen.  Kan het niet op een andere wijze? Aangezien ik slechte ervaringen heb met internet fraude, zou ik dit fenomeen op een ander manier willen oplossen. De grote vraag is hoe kom ik weer aan de mails in het freeler account, dit moet toch geen groot probleem te zijn?


Ik wil je daar graag bij helpen, maar dan heb ik wel gegevens nodig. Als je jouw forumprofiel invult, kan ik je verder helpen. Wil je dit liever niet, dan heb je de optie om telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Hi Denise,

Ik heb de gegevens doorgegeven, echter hoe kan het dat ik mijn freeler account nu al een maande kwijt ben en niet naar de mails kan?. las ik inlog, krijg ik de melding : account geblokkeerd.


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik zie onder jouw account één freeler e-mailadres en deze wordt gebruikt als alias onder een ander e-mailadres. Dit zou nog gewoon moeten werken. Waar log je precies in? En met welke gegevens log je in?


ik log in op kpnmail het gebruikersnaam is ***@ Freeler.nl het wachtwoord is ***. Het ander e-mail adres is ***@hetnet.nl

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Het is niet verstandig om jouw e-mailadres en wachtwoord openbaar te delen. Ik heb deze dan ook verwijderd. Ik wil je ook nadrukkelijk adviseren om het wachtwoord van jouw e-mailadres te wijzigen. Dit kan via MijnKPN.

Ik zie het e-mailadres dat je gaf inderdaad op inactief staan. Ik kan helaas niet inzien wat de reden hiervan is. Ik heb navraag gedaan bij mijn collega's van het e-mail team. Zij kunnen dit uitzoeken en eventueel voor je herstellen. Zodra ik meer informatie heb, kom ik bij je terug.


IK zie de oplossing met vertrouwen tegemoet.


Ik heb reactie van het e-mail team ontvangen. Mijn collega geeft aan dat jouw e-mailaccount op 22 maart is geblokkeerd, omdat het e-mailadres gebruikt wordt voor spam en/of phishing. Het lijkt erop dat het e-mailadres is misbruikt. Het advies is dan ook om het wachtwoord van dit e-mailadres te wijzigen. Wanneer je dit gedaan hebt, kan mijn collega het account weer activeren.


Ik heb niets meer van je gehoord. Ik ga er dan ook van uit dat het probleem is opgelost. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, laat het gerust weten.


Denise,

Het probleem is nog steeds niet opgelost, uit jouw laatste bericht begreep ik dat  jouw collega voor opheffing van de blokkade zou zorgen.


Denise,

Het probleem is nog steeds niet opgelost, uit jouw laatste bericht begreep ik dat  jouw collega voor opheffing van de blokkade zou zorgen.

Daar kan mijn collega inderdaad voor zorgen, maar dan moet eerst het wachtwoord gewijzigd worden. Wanneer je dit hebt gedaan, geef dan een seintje, dan kan ik het voor je regelen.