Skip to main content

mijn freeler account is gehackt, ik heb geen toegang meer tot mijn email en kan mijn wachtwoord niet meer wijzigen

Beste @JohnWilma, welkom! Wat ontzettend vervelend dit, zeg 😞. Je zou met je KPN ID in moeten kunnen loggen en op die manier je wachtwoord kunnen wijzigen. Ik zie dat je zelf al contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Zijn je vragen daar beantwoord of kan ik nog iets voor je betekenen?


Beste Marcia, Via KPN ID kan in mijn freeler mail niet zien. Wel hetnet.nl mail die ik overigens niet gebruik. Ik heb gisteren wel het wachtwoord van hetnet.nl gewijzigd in de hoop dat dit door zou werken naar mijn freeler mail dat is helaas niet zo.

De telefonische helpdesk verwees mij ook door naar KPN ID maar helaas zie bovenstaande tekort koming in KPN ID. Toen zag ik allerlei chats op het forum en blijkbaar met oplossingen voor deze klanten. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.


Hi @JohnWilma. Er is een aparte URL voor de instellingen voor Freeler, en dat is deze: https://freeler.email.kpn.com/

Daar log je ook in met de KPN ID overigens. Lukt dat wel?

 


Paul, nee dat lukt niet. Ik log in met het KPN ID en ik krijg terug dat ik met het freeler account moet inloggen.


zie:

 


O excuses, inloggen gaat inderdaad met het Freeler account, niet met KPN ID.

Ik heb het mailadres voor je bekeken en ik zie dat j*******@freeler.nl is opgeheven. Hetzelfde geldt voor w*******@freeler.nl. stal*******@freeler.nl bestaat nog wel. Ik heb verder geen idee wat er eerder is besproken, maar daarom werken die e-mailadressen niet meer.


Paul, Dit was niet eerder besproken maar ik heb er geen problemen mee dat j***@freeler.nl en w***@freeler.nl zijn  opgeheven. Kun je ook stal****@freeler.nl opheffen? Dan kunnen we dit verder als opgelost beschouwen.


Paul, Dit was niet eerder besproken maar ik heb er geen problemen mee dat j***@freeler.nl en w***@freeler.nl zijn  opgeheven. Kun je ook stal****@freeler.nl opheffen? Dan kunnen we dit verder als opgelost beschouwen.

Bij dezen is dat geregeld. Blijkbaar had de communicatie wel wat beter gekund, excuses daarvoor. Ze zijn verwijderd. Mocht je nog meer vragen hebben, laat het vooral weten.


Dank je wel, hierbij opgelost.