Skip to main content

Mijn freeler account is gehackt, en het wachtwoord wijzigen lukt niet meer, ook niet vanuit KPN account, omdat mijn freeler adres daarin niet voorkomt. Er staat nu 'n onbekend automatisch doorstuur adres in, wat ik niet kan wijzigen. Hoe kan dit opgelost worden? Ik noem hier niet mijn freeler e-mail adres uit veiligheidsoverwegingen. Graag ontvang ik 'n reactie op het e-mail adres waarmee ik op dit forum gekomen ben. Bij voorbaat hartelijk dank, m. vr. gr.

Welkom @japmdelaat 

 

 je kan je gegevens invullen in je profiel

Vermeld ook even het emailadres waar het omgaat,

 overal waar privé bij staat is alleen inzichtelijk voor jezelf en moderators.


Beste @japmdelaat, welkom! Heel vervelend dit! Het klopt helemaal wat @Tycha zegt voor wat betreft je gegevens. Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het betreffende e-mailadres plaatst, kunnen alleen wij van KPN dat inzien. We helpen je er dan graag verder mee! 


Het lijkt erop dat het probleem opgelost is. We hebben het wachtwoord gewijzigd door het freeler account te openen met 'n andere browser dan met explorer en met chrome. Het zou vermoedelijk gemakkelijker gelukt zijn als ons freeler e-mail adres opgenomen zou zijn bij onze KPN account gegevens.


Vraag aan moderator: het lukt niet om e-mail adressen toe te voegen aan mijn account, vermoedelijk omdat mijn abonnement Klein Zakelijk nog niet is opgenomen, het lijkt erop dat mijn vorige abonnement nog gekoppeld is (alles-in-1 o.i.d.). Graag wijzigen.


Bedankt voor de toelichting! Je kunt in je zakelijke MijnKPN wel e-mailadressen toevoegen, maar geen Freeler e-mailadres. Dit is echt een losstaand ‘ding’, waar je verder alleen op kunt inloggen en mailen, zeg maar. Ik zie dat je HetNet e-mailadres wel al toegevoegd is, dat is dus al in orde. Mocht je nog andere inhoudelijke vragen over je zakelijke diensten/MijnKPN hebben, kan je deze het beste op ons zakelijke forum stellen. Wil je nog iets weten over je Freeler adres, kan dat gewoon hier 🙂.Â