Skip to main content

Het is mij van af afgelopen dinsdag niet meer mogelijk om op mijn webmail freeler.nl in te loggen.

Ik weet zeker dat mijn wachtwoord correct is.

 

Ik heb verder geen ander product van KPN.

Wat kan ik doen?

Heb je misschien een email hebt ontvangen over (mogelijke) veranderingen die bij Freeler plaats gaan vinden in de komende weken / maanden ? Ontvangen en sturen van email lukt wel (buiten de webmail om) ? Wat is de foutmelding die je krijgt ?

Vul je profiel aan hier op het KPN forum. Als de mensen van de KPN je willen helpen dan hebben ze met die infromatie een beter idee waar ze moeten zoeken.

Probeer dit eens: Gebruik jouw emailadres als gebruikersnaam om in te loggen bij Freeler. Lukt het nu wel ?


Beste Willy,

 

Volgens mij heb ik geen email ontvangen van freeler. 

 

Nee , Ontvangen en sturen van email lukt ook niet (buiten de webmail om), bv via mijn mail programma.

 

De foutmelding is dat de combinatie van wachtwoord en gebruikersnaam niet klopt.

 

Ik heb reeds mijn profiel volledig ingevuld.

 

Met mijn emailadres inloggen lukt ook niet.

 

Als ik op wachtwoord/gebruikersnaam klikt dan stuurt hij een mail. Naar de freeler mail. 

Alvast hartelijk dank!

 

 

 

 

 


Hoi @pmukarno, welkom op het forum.

Wat vervelend dat het inloggen op Freeler mail niet lukt. Met de komst van het nieuwe mail platforum is er veel veranderd. Ik ben momenteel voor jouw opzoek naar een oplossing. 

Vind je het oké als ik handmatig jouw wachtwoord wijzig en jou dit wachtwoord via privébericht toe zend? Daarna kun je gelijk zelf je wachtwoord wijzigen via deze link. Dit is alleen mogelijk voor Freeler mail omdat er geen andere mogelijkheden zijn om het wachtwoord te wijzigen als je het oude wachtwoord niet meer weet.

Ik hoor graag van je. 


Het aanpassen van het wachtwoord bleek de oplossing.


Reageer