Skip to main content

Ik heb nog een oud freeler emailaccount. Ik gebruik het niet meer maar het wordt nu door een hack, misbruikt. Ik wil dit account dus zo snel mogelijk stopzetten. Bij de klantenservice komen ze er niet uit. Ik ben al een tijd geen klant meer bij KPN. Wat te doen??

Hoi

ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg veel spam en phishing binnen op dat oude freeler account en wil er graag  van af. HELP!!

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Hallo @AnnaMargareta, welkom bij ons op het forum. Ik kan hier voor je naar kijken, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met aanvullend bij 'Persoonlijke opmerkingen’ het bewuste adres? Als je daarna een seintje geeft weet ik dat ik met je mee kan kijken.


Hoi Jasper,

ik heb mijn profiel verder ingevuld

 


Dank je voor de gegevens @AnnaMargareta. Je hebt 2 adressen genoemd zo te zien, wil je alleen het eerste adres verwijderen, of kan ik ze beide verwijderen?


Je mag ze allebei verwijderen Jasper.


Hoi Jasper,

ik merk dat het nog niet gelukt is om ze te verwijderen. Dit emailadres wordt volop gebruikt voor oneigenlijke doeleinden. Ik zou het erg op prijs stellen als je zsm ze zou willen verwijderen.

Alvast heel veel dank.


Helemaal goed @AnnaMargareta, ik heb ze hierbij verwijderd. Dit is overigens een forum, hou er rekening mee dat het geen chat is, Een antwoord is daardoor niet direct, maar zoals je merkt krijg je zeker een antwoord als je een vraag hebt :slight_smile:

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Hoi Jasper, ja dat had ik begrepen hoor 😉. Heel erg bedankt voor het verwijderen. Te gek! Je collega´s van de klantenservice wisten er geen raad mee. 

Top! Bedankt!